Så att ni vet

Söndagskväll här! Mår sådär, är rätt trött och arg och ledsen på allt just nu, vill inte ens behöva säga och skriva det här, men det är anledningen till att jag kanske inte alltid skriver och inte skriver så roliga saker.. Har idag haft en skön och seg dag i alla fall :) Kollat på massa Gossip girl och Desperate houswives avsnitt och bara varit. Var ute igår med Sabina så det behövdes en lugn dag. Måste också få ur mig att jag träffade några icke härliga människor igår där vi var, först tyckte jag dem verkade gulliga och shyssta men sedan blev dem för mycket, självgoda jävlar som pratade om deras fina egna företag dem startat, om hur bra det gick och om hur snygga och bra dem själva var :S haha det roliga var att inget av de stämde, nej förlåt jag ska inte klaga på andra bara för att jag mår skit just nu, men då vet ni.

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0