Onsdag?

Godmorgon på er! Sitter i köket med en kopp te, en gröt tallrik och en knäckemacka :) mumma! Frukost är viktigt, viktigaste målet på hela dagen ;) Så tur att jag är en frukostmänniska haha.. Idag behöver jag inte stressa alls eftersom jag var uppe i tid och hittils ligger enligt schema ;) Ska kvart över sju ta mig till skolan för UF och Historia, sedan nåt nytt ämne som jag inte minns vad det hette ;O Börjar alltså 8 och slutar vid halv ett som igår, så himla skönt, jobbar inte idag heller så ska bara hem eller in till stan med Albin, får se.. För senare ska han i alla fall slinga mitt hår igen, behövs :) ska jag som sagt bli blond igen, nu till våren och sommaren känner jag! Nope nu ska jag äta klart innan jag ska fixa iordning det sista innan jag går.


Blir en slarvig flätta i luggen idag, luggen bersvärar mig mer än nånsin!


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0