Okej

Omg, jag har fan inte tid med flera serier att se på haha, jag har precis kollat klart på hela min SATC-box och det gör mig sorgsen, på ett bra sätt såklart, det är verkligen kul när man blir inne i en serie, men samtidigt är det skrämmande, eftersom det inte är på riktigt, det är bara ett manus dem följer som någon hittat på.. Hur som har jag börjat kolla på en serie jag lovade mig själv att aldrig kolla på, Gossip Girl, hur fan kan jag kolla på den skiten? Haha, jag vet inte varför men något är det som lockar. Har sätt nåt avsnitt någon gång och snuttar här och var, men nu har jag kollat på tre hela avsnitt, alltså avsnitt 1-3, haha och ska strax sätt på det fjärde.. Efter det här blir det väl OC också, och då behöver jag hjälp, för då är det något som absolut inte stämmer här haha ;P Nej jag ska inte blarra på en massa.. Hej så länge!


Jag gillar popcorn


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0