Min dag

Hej på er :) Är på bra humör idag för en gång skull, trött är jag men det är ingen bra usäkt till att inte skriva tycker jag.. har haft en helt okej dag i alla fall, Religion, UF och sedan historia, efter det blev det lunch med Sara, båda tog falafel, mumma :D Sedan så skulle vi egentligen ha ledarskap, men eftersom vi är ute och leder yngre klasser nu så behöver man inte gå fören det är ens tur, alltså vecka 8 för oss, men därimot så planerade vi lite om vad vi skulle kunna göra när vi ska leda, så man har lite av det gjort.. Efter vi käkat så tog jag mig hem till Sabina, trodde jag skulle jobba men eftersom jag haft rätt mycket plugg idag så kände jag att det inte var läge till det + att jag sovit så lite inatt, så bytte mitt pass till på onsdag istället :) Så nu jobbar jag tisdag, onsdag & torsdag denna vecka.. Men var som sagt hos Sabina en stund med Albin också, åt bullar, drack kaffe och snackade en massa skit bara, mys :) sedan vid halv fem tiden när dem skulle dra sig till jobbet drog jag mig hem och då har jag nästan bara pluggat, så känner mig lagom stolt (A), Först gjorde jag personlig service uppgiften som ska vara klar på torsdag (X), sedan loggboken som ska vara inne på söndag (ska skriva i den igen innan jag lämnar in den, eftersom jag har en lektion till med UF), sedan historia som ska vara klar om 3 veckor typ, men idag ska man lämna in frågeställningaran och lite sånt smått (X) sedan har jag också hunnit med att kolla igenom psykologin, vi ska skriva en uppsats om oss själva typ, fast i skolan, på torsdag, så kollade lite på punkterna redan så man är berädd (X), ja en heldel pluggande alltså ;) Men nog om det haha! Imorn så skulle jag egntligen haft två lektioner bara, men eftersom jag och Sara är så smarta så har vi bara en nu, för vi har redan gjort klart uppgiften man skulle göra på den lektionen, så vi behöver icke gå hihi :) Så endast psykologi imorn + jobba på kvällen sen då :) Nej nu blarrar jag som vanligt haha, jag ska faktikst skriva lite till på historian innan jag skickar in den, så hej så länge :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0