måndag, nudlar & jobb

God eftermiddag! Sitter i köket och äter nudlar och dricker min tredje kopp med te samt ett stort glas med vatten.. Vaknade upp med en tjock hals och ingen röst, kroppen värker och jag mår allmänt dåligt :( Men första dagen på jobbet på typ en månad, så vill verkligen inte sjukanmäla mig.. Jobbar imorn och på torsdag med, men får hålla ut, blir nog en lugn helg och då får jag väl vila upp mig :P Sov massvis med timmar i natt också, så underbart skönt, men snart börjar skolan och då blire förändring.. Men går endast onsdag och torsdag eftersom vi är lediga på fredag, skööönt, blir långhelg alltså haha :) Nej nu ska jag sluta blarra och äta klart, ska gå strax efter fyra och sitter bara i morronrock haha :D

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0