hemma igen

Tjenare på er :) Sitter hemma nu, kom hem från Sofie vid halv 4 tiden idag.. Håller på att kolla och ladda upp bilder och lite sånt nu, riktigt kul att se alla haha.. Ska ikväll träffa alla tjejerna som var med på Zacke i somras och ha grekisk middag och dricka gott :) ska bli jätte trevligt, sedan blir det utgång också, och det är också alltid kul med just dem här tjejerna, eftersom det inte händer så ofta.. Har bara ett litet problem, vad jag ska ha på mig :/ men men får försöka hitta något passande :) Känner föresten redan nu saknaden av k-holm :( haha, nej men seriöst, det är verkligen galet kul där, alla är verkligen helt underbara och dödssköna haha :) Men får se när jag kommer dit igen, blir säkert snarast ;) Men nu ska jag ta en skön varm dusch för att sedan börja fixa mig inför kvällen :) Bilder från min vecka i k-holm kommer upp imorn skulle jag tro :) Pusshej!


Va trevligt vi ska ha det ikväll tjejer :D



Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0