Gårdagen

Ja den var riktigt kul måste jag säga, mycket trevligt folk och kul att vara med dem nära och kära också, mycket dans för min del faktikst och lagom med dricka för mig, andra borde kanske chillat ner något ;) Nej men en helskön kväll som sagt! Tack Lenore & David :D Kom hem sent så vaknade 15 idag haha, men vad gör man inte.. Har pratat lite med min kära vän Sabina idag och vi tror det blir utgång, är ganska seg egentligen, men en lugn kväll ska man väl klara av även fast jag jobbar imoron kl 13.. Nej nu ska jag duscha och sedan ska jag och mamma laga mat, innan Sabina kommer hit och förar med mig :) Bilder från igår kommer upp senare, hade fullt upp så tog inte så många :P Men ska be mina söta vänner att skicka deras också!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0