Fredagens

Hejsan på er! Trevlig lördags eftermiddag! Hoppas ni hade en bra fredag för det hade i alla fall jag :D Sabina fyllde ju år :) Så jag och Albin handlade presenter till henne, blev en skitbra mascara jag inte minns namnet på, en mascaraborste och en ansiktsmask :) Hon blev riktigt GLAD haha när vi kom till henne.. Jag och sabina käkade pizza innan vi gjorde oss klara sedan så bar det av till jobbet, det var personalfest på G, vi tänkte att det kan va kul att träffa alla en stund i alla fall, så vi var där mellan 7-9 sedan mötte vi upp alla tjejerna och gick mot huset där sabina skulle firas med tårta och skumpa, vilket vart riktigt lyckat :D hade verkligen en as härlig kväll med massa dricka, trevliga människor, dans och skratt, tack bl.a. Sabina älskling! Annars idag har jag inte gjort mycket alls, bakat cheescake och handlat mat med mamsen, och samma sak ikväll, inget speciellt alls för mej, skönt, en riktigt segkväll, ska ändå jobba imorn också kl 13 :) Men men ska hjälpa mamma med maten nu, bilder från gårdagen kommer i ett senare inlägg, lovar :)



I love you
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0