Från & med nu ska jag låtsas som ingenting.

Var inte i skolan varken idag eller igår, inte bra kanske, men vi har inte gjort något dem här två första dagaran och jag har bara inte haft orken. Igår blev det som sagt istället shopping för hela slanten, och det menar jag verkligen, men när jag kom hem fick jag ångest, fast idag så känns det bättre, jag har pengar kvar att leva på och kläder, skor och väsker gör mig glad, och det är ju bra det, eller hur.. Just för nuet är jag som sagt ensam hemma och gör egentligen inget, sitter och dricker te, läser värdelösa bloggar och lyssnar på britenys nyaste. Ganska skön dag helt enkelt. Klockan fem ska jag jobba, tll klockan 21 som vanligt, sen ska jag väl hem tror jag. får tillbringa hela kvällen ensam antar jag.. Tänkte åka in till stan innan jobbet och lämna in mitt busskort, för har ju fått mitt +kort nu.. Men vet inte om jag orkar, gör nog det imorgon istället då jag verkligen inte kommer ha något överhuvudtaget att göra.. Men frisk håller jag i alla fall på att bli, eller bättre om man säger så, bara lite hosta kvar. Tror jag ska göra lite lunch nu, hej.



Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0