ett inlägg bara

Hejsan! Kom hem från shoppingturen för lite mer än en timma sen, kom hem med ett fint vitt linne med tryck som jag ska ha nästa fredag (lenores 18års partaj) till en kjol och så köpte jag också en ansiktsmask med chokladsmak haha!, Ska prova den imorn tror jag :) Skulle idag till en vän som skulle ha fest/krök men känner att jag verkligen inte pallar, dem ska nämligen ut efter och kommer dra hemifrån kanske halv 11, och jag orkar inte gå ut så känner att det blev lite lite tid, + att jag egentligen bara vill sitta hemma och äta gott och kolla på Lets dance och massa andra skitprogram :D Ska göra desamma imorn också haha, eftersom jag ska passa morfas hund :) Men men, skönt är det! Ska hur som helst gå till centrum och handla med mig lite chips och coca cola, skriver kanske igen lite senare, puss

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0