:)

Ja idag är det lördag, mysigt! Hade en jätte trevlig kväll igår måste jag säga, blev först en jätte god middag på grekisk resturang med alla tjejerna, massa thsatsiki, soulaki (stavning), vin och annat, mer än mätt vart man kan jag lova! Efter att vi suttit där ett bra tag så drog vi vidare, blev till nivå haha, men det var för den billiga drickan, så vi lyckades tränga oss in där och han med både öl och shorts innan vi skulle vidare igen, vi hade inte bestämt oss vart vi skulle gå, men efter endel velande och fundering blev det 90is :D hade inte vart där innan men måste säga att jag gillade det riktigt mycket, skön musik eftersom dem spelade 90tal, svenskt, indiepop och britt typ, lite speciellt folk, men vi hann skaka rumpa ett bra tag i alla fall, så tack tjejer för en riktigt lyckad kväll! För ovanlighetens skull så glömde jag kameran, men dem andra tog bilder så får se när dem kommer upp :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0