En dag

Så var en skoldag avklarad på veckor.. Gick ju bra skulle man kunna säga, hade bara två lektioner och började inte förns 9.40 och slutade halv 1 så, inget att klaga på, roliga lektioner också, personlig försäljning och psykologi b, ska bli riktigt intressant att läsa den här terminen måste jag erkänna.. Efter skolan så köpte jag med mig mat från en indisk resturang, sedan åkte jag till Sl-center och lämnade in mitt sl-kort och sedan hem. Nu gör jag inte mycket alls, lyssnar på musik, kollar tv och tar det lugnt.. mamma kom hem igårnatt också, och hon hade köpt med sig massa fint från london :) Fick bla ett par jeans, massa läppglans, och andra småprylar :) vi ska kolla senare lite mer på det hon köpt, har bara kollat igenom en väska en så länge haha ;) Ha det så länge!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0