Det här ska ju vara en glad blogg.

Hej på er! Sitter och dricker te nu och äter gröt, gott och bra för magen. Funderade på vad jag ska göra idag, är ju ledig och ensam hemma, så vill ju inte sitta här själv, fick föresten igår som tur var besök av mina pullor + pojkvän till en av dem, så vi kollade på dålig b-skräckfilm haha och drack te :) Men i alla fall, hade tänkt åka in till stan för att byta mitt +kort som inte blitt av och sen kolla runt lite, men syrran ringde istället och undra om jag ville shoppa lite med henne så varför inte :) Fast det blir farsta c istället då, för då kan vi ta bilen, skönt :) Efter det beroende på vad kl är ska jag sola, sedan hem, sen vankas det festligheter hos Albins boy, får se om jag orkar ta mig dit eller ej :) Men men ska äta klart och börja fixa mig, hon hämtar upp mej om en timma.

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0