Dagen innan fredag

Nämen hej på er! Sitter i köket och pluggar lite, eller har pluggat klart nu så ska äta min Grape nu mumma! Skulle jobbat idag, men jag skulle verkligen inte hunnit + att jag inte var på topp förut.. Men nu mår jag bättre + att jag gjort klart alla jävla läxor :P Sen har jag gjort något mer idag, köpt en ny laptop :D den är jätte fin och bra verkar den vara också, skönt med en egen (som funkar), har ju min lilla men klarar inte av den eftersom den ja, är så liten osv, så en ny satt bra :) Håller på att installera allt nu så sen kan jag börja använda den istället för mammas som jag gjort den senaste tiden.. Men men nu blarrar jag som vanligt! Imorn vankas det i alla fall Grekisk middag på resturang med tjejerna, vi ska fira Lenore igen bara tjejerna och hon bjuder på middag, efter det blir det utgång, vart vet jag inte ännu :O Men det löser sig, kläder har jag i alla fall valt ut i tid :D Nej grapen väntar, vi höres!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0