Blarr

Ja då var i alla fall mina och Sofies bilder uppe, ska nog slänga upp några till från Emma sen också, men får bli senare ikväll eller imorn :) ikväll vet jag inte hur jag ska göra, antingen så blir jag bara hemma med mamma, kolla massa tv och bara ta det jävligt lugnt haha :) Eller så ska jag till sabina, där hon just nu håller på att färga albins hår och så, jag vill nämligen också expermentera lite med mitt hår, lite ljusa slingor eller nåt? :) Men jag har liksom inte orken att ta mig dit om man säger så ;) Aja får se hur jag gör, för nuet ska jag beställa hem ett + kort, kom på igår när jag skulle ta bussen att mitt busskort gått ut, så bäst att göra det :) Hej så länge!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0