2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Bazzade med en normann
Höll du några av dina nyårslöften?
Ett, läs föregående svar
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
Dog någon som stod dig nära?
Nej
Vilka länder besökte du?
Grekland två gånger
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?!
Nä jag är ganska nöjd
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29/7
Vad var din största framgång 2008?
De vet du nog vid det här laget
Största misstaget?
Jag gör aldrig misstag
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Influensa sen har jag också hunnit med att ta bort halsmandlarna
Bästa köpet?
Jag köper aldrig några bra saker, men kebaben i natt satt fint
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder :(
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Delar av norrmannen
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Bag in da box och Ella ella
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror faktikst jag vart gladare, men ändå har jag vart med om mer
Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat en person, ni vet vem
Vad önskar du att du gjort mindre?
Blottat mig
Hur tillbringade du julen?
Med min familj
Blev du kär i år?
Jag har aldrig vart kär och kommer aldrig bli
Hur många one night stands
7 dagar har veckan
Favoritprogram på TV?
DH, Ugly Betty, Simon & Tomas design och Medium
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Menar du hattar? Jo ett par st har jag allt
Bästa boken du läste i år?
Bryta om, läs den!
Största musikaliska upptäckten?
Silla & totte, ni vet "jag vill inte jobba som en apa"
Något du önskade dig och fick?
Fler än fem one night stands
Något du önskade dig men inte fick?
Behålla min norrman
Årets bästa film?
Sex and the City & Twilight måste jag få säga
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag minns inte så mycket, men jag låg under bordet
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag skulle få tillbringa hela mitt liv med norrmannen
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Norsk
Vad fick dig att må bra?
Vad fan tror ni?
Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp som vanligt + Robert Pattinson
Vem saknade du?
Norrmannen :(
De bästa nya människorna du träffade?
Jadu, vad tror du + Albin såklart!

Sandra


Kommentarer
Postat av: sofie

jag tycker att den är klockren!

2009-01-03 @ 17:12:55
URL: http://discopulkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0