Förestenen, jag har namnsdag idag :D

Satt och kollade på den nya serien The mentalist på 3an, verkar riktigt bra och sedan har man ju något fint att titta på under serien också haha ;) Nej men blir nog att jag kommer följa den kan jag tänka mej.. Till det drack jag smoothie mumma, min alldeles egna, perfekta! Blev över till imorn också, perfekt till frukost! Annars har jag inte gjort något speciellt idag, handlade min kjol med syrran lite fort och kollade runt lite i skärholmen bara, sen pluggat endel..

Här får ni lite bilder på min goa smoothie ;)


Kjolen jag & sara kommer ha på mässan :) ser lite skum ut på bild kanske..


Detta behöver du till MIN goa smoothie, banan, blodapelsin, vindrvor, blåbär&hallon och vanlijyouhurt :)

:D

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0