Hallu

Nämen tjenare mina damer och herrar
Trött som en tok, men inte bakis
Vart riktigt sent igår, men det var riktigt kul
Först Söderhof sedan EGO, helt ok ställen
Sen var vi ett stort gäng med tjejer så :)
Idag är det utgång igen, fast Village, har hört bra om det
Även idag är vi roligt folk, så det ska nog blir bra
Även fast jag som sagt är jätte trött och sliten
Men men, nu ska jag äta upp min skagenmacka
Sedan duscha, men först lite bilder på dagens & gårdagens köp!




Dagens köp, klänning 20kr Monki, Kjol 50kr Topshop, Klackar 99kr Belle, Hippieband 20kr Monki, Örhängen & Armband 20kr st Ur&Penn, Duschkräm 39kr H&M, Peace-linne 99kr H&M :)

Gårdagens, Undisar 49kr st Gina, Baströja 50kr Vila, Legginsjeans 229kr Veramoda, Tee 100kr Monki, Hörlurar 59kr Clase Olsson, Torrschampo 80kr Kicks, Ansiktsmask 20kr H&M, Puder 49kr H&M ;)
Vissa bilder är tagna utan blixt..

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0