Tisdag

Nämen hej
Andra dagen på lovet och jag mår super bra
Är inte alls så trött även fast jag inte sovit så länge
Inte heller bakis fast jag var ute igår med tjejerna
Bara glad över att vara jag haha
Var som sagt med flickorna och fickade igår
Sen vart vi sugna på öl, så vi drog till en krog
Och sen en till krog efter den, där vi stanna till tre
Det var en trevlig kväll, även fast jag mot slutet vart seg
Idag/kväll ska jag vara med min sötnos Lenore
Ska bli riktigt trevligt, vi ska först till skärholmen
Kika lite där, sedan ska vi till mig och gör mat och kolla film
En myskväll blir det ikväll, och det tackar jag inte nej till
Här har ni bilder från gårdagen, ha det så bra, nu ska jag fixa mig
Sitter endast i morronrock och mina söta tofflor jag fått av Sabina.











Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin på översta bilden får jag lov att säga =)

2009-02-24 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0