Söndag :)

Hejsan svejsan! Söndag, men ingen ågestsöndag som det brukar bli på söndagar haha.. Vi har ju lov nu så nu kan man sova ut hela veckan och bara göra absolut inget. så himla skönt, inte heller har jag något plugg för det gjorde jag klart idag för länge sen :D Sov ut gjorde jag också, jag somnade runt två och vaknade runt halv två idag haha, så jag kommer nog få det lite svårt inatt, men men, blir väl massa filmtittande.. Har redan sätt Kejsarens nya stil haha, så skön film, minnen från barndomen! Sen kommer också Beck ikväll :) me love! Sen blire också en skön vecka med bara mamma, eftersom linn och amanda åkte till pappa idag.. skööönt :P Nej nej ska inte skriva så mycket mer just nu :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0