Se men inte röra.

Goodmorgon på er! Sitter här och äter frukost, en stor än, knäcke med makrill, smoothie, gröt och en kopp te, ja jag hade tänkt bli riktigt mätt och klara mig fram till lunch :) Och nu kom jag på att vi har lunch redan 12.25 så jag kommer nog klara mig ;) Börjar egentligen 11.15 idag men ska möta upp Sara och Jenny i klassen och sätta ihop vårat lilla ledarskapsarbete, dem ska jag möta halv 11 :) Sen har jag lektioner efter lunch till 17 och jag börjar egentligen jobba då, så måste gå tidigare, bara någon kvart eller så.. Det som är så synd är att när man vet att man ska jobba och är påväg till jobbet så suger det, man blir liksom helt deprimerad, men sen ALLTID när man kommer dit så har man det kul, inte alltid skitkul, men kul eftersom folket som jobbar där är så himla gulliga, fan måste ta tag i detta och börja jobba som fan nu innan sommaren, annars kan man ju glömma en utomlansresa^^

Nej nu ska jag sluta vara tråkig, korta och många inlägg var det!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0