något sorgsen nu..

Godkväll, kom nyss hem från stan, var där med storesyrran och kollade på bio, såg som sagt I taket lyser stjärnorna, och fyfan vilken bra film! Verkligen hur bra som helst, även fast jag läst boken till och med! Lite komik, drama, vänskap, sorg, ja lite av allt var med.. Man tror inte saker som händer i denna film händer på riktigt, men så är det inte.. Nä jag är helt rörd! Läste boken när jag var 13 (som hon i filmen ska spela) så minns egentligen inte så mycket, bara att jag tyckte den var riktigt kanonbra! Man satt verkligen i biostolen och skrattade ena sekunden medans man grät i nästa, man kunde höra folk på raden längst ner snyfta och snörvla sig, alla blev helt tagna, ja tårar får du räkna med! Se filmen, gör det!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0