Måndag

Idag är det måndag om ni inte redan visste det! Idag vaknade jag runt 11 tiden och känner mig stolt över det, riktigt stolt. Idag har jag endast ätit en liten frukost, duschat, fixat mig, bestämt med kusinen att vi ska ses på tordag och städat en jävla massa, mesta dels i mitt rum och badrum då.. Känner mig riktigt duktig! Idag hade jag egentligen inga planer, men samtidigt vill jag ju inte sitta hemma hela dagen, det kan jag ju göra hela veckan typ.. Så istället så ska jag träffa Jennifer och Emelie :) Blir till stan att fara, antingen bio eller fika, eller både och! Senare ikväll vet jag inte alls vad som väntar, film och chill som vanligt skulle jag tro.. Nej nu ska jag fixa mig lite innan jag ska in mot stan.. Ha en bra dag :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0