Lördag & Lov

Lördag och lov, fyfan vad skönt och fyfan vad jag mår skit, eller okej det är bättre nu, men när jag vaknade trodde jag fan att jag adrig skulle klara dagen.. Hade i alla fall en riktigt trevlig gårdag men med lite för mycket dricka tyvärr, inte bra! Men det var kul att träffa alla, var ett tag sen.. Hade inte tänkt skriva värsta inlägget utan bara några rader, så här kommer lite bilder från UF Mässan istället :)


Outfiten

Tjejerna mittimot, dem vann även priset för bästa vara tror jag :)

Montrer

Lenore & hennes företag, dem sålde mobilsmycken och sånt!

Jenny från klassen med hennes företag + Erika med hennes företags handgjorda vantar fär två :)

Mina favoriter och deras koola företag ;D

Koolaste jävla montern!

Hannas företag :)

Sabinas företag, dem sålde snygga kepsar.

Fina sjalar!

Saras & mitt snygga företag, säljder smycken :)

Axels företag som jag inte fattar något av haha

Fler montrar

Några tjejer som stod vid oss och sålde kläder? :P

Matilda i min klass vann andra pris i bästa säljare :)

Priser delas ut!



Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0