Hejsan

Godmorgon! Mår något bättre idag faktikst, okej mycket bättre :) Har sovit ut rätt ordentligt även fast jag är lite trött fortfarande.. Har packat ner allt som ska med och satt på mig fix och donar kläderna :P Kommer sedan byta om till mässan till kjolen vi köpt och en vit tröja.. Skor ska jag kolla upp nu, blir svarta stövlar eller klackar tror jag nog.. Vi ska va på mässan mellan 11 och 20 typ, segt, men skoj :) Men själva mässan har öppet mellan 18-20 tror jag.. Men ha det gött, ska ta massa bilder!

Detta ska JAG ta med mig;
Loggan
Loggan 2
Godis
Pennor
Pennhållare
Skålar
Förlängningsladd
Dator
Visitkort
Namnskyltar
Sax

Nåt sånt ;) sara tar med resten :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0