Hej

Förlåt att jag typ aldrig skriver haha, men jag orkar fan inte göra det varje dag även fast jag ibland kan skriva hundra inlägg om dagen.. Nej ska bli ändring, ska försöka skriva minst två inlägg varje dag fast korta enkla, kanske lite bilder med? Jaja, inte för att det spelar någon stor roll för mig eller er heller för den delen.. Annars då, ledde lektion igår som sagt vilket gick skit bra, är verkligen jätte nöjd :) Och vi hade kul också vilket är viktigt! Efter det åkte jag och sara och käkade frukost/lunch och sedan så la vi undan en skitfin kjol vi kommer ha på UF-mässan som vi ska hämta idag :) Annars åkte jag bara hem igår, vart endel pluggande och lite film och så.. Idag ser i alla fall dagen ut som så att vi har endast två lektioner och lunch och jag försov mig någon timme + att jag inte mådde så bra imorse :/ Börjar 11.15 hur som, så ska inte gå idag.. Så idag blir det en lugn dag, kanske lite pluggande innan jag ska möta upp sara klockan 15.30 för att hämta kjolen :) Sen ska jag jobba mellan kl 17-21.. Nej nu blev det ändå ett långt inlägg, aja Lev med det!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0