Fredag den 13e

Fredag idag, inte vilken fredag som helst heller utan fradag den 13e, och ja jag tänker nämna det och ja det är annurlunda på alla mina fredag den 13e, för jag har alltid otur då, spelar ingen roll hur mycket eller varför, det bara är så, idag har jag haft sjukt mycket otur så orkar inte ens ta upp det här.. Men, nu är jag på bättre humör i alla fall, inte har man vart på lektioner heller eftersom vi hade friluftsdag och jag och Sara gick promendad, moffa och sedan efter tog vi en fika :) Hann också med lite shopping, två rosetthårband och hårfärg, håller ju på att fixa tillbak mitt hår till den riktigta färgen.. Sen har jag hunnit sola också.. Men nu ska jag fixa håret då, sedan ta ett varmt bad :) Får se vart kvällen ledar, mamma ska på kryssning till imorn så blir ensam hemma i alla fall.. Men men skriver senare om jag får tid!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0