Fredag

Nu är det fredag igen och gud va fort veckorna går.
Hade en trevlig kväll igår på Village men stannade inte allt för länge.
Men det blev endel dricka, prat och dans :D men vid två bestämde vi oss som sagt att dra oss hem,
men innan så blev det lite nattkäk såklart,
sedan blev det nattbuss och taxi för min del, hemma fort och trygt!
Idag har jag dock inte gjort så mycket, städat och damsugit hela huset, samt hängt upp tvätt och satt på en diskmaskin ;) Men lämnat huset har jag inte hunnit med, har verkligen inte orkat, även fast jag både sovit ut och sluppit bakfyllan ;P
Och ikväll blir det samma sak, samma sak som under dagen alltså, bara ta det lugnt, film-tittande
god mat, lite gott till senare och Lets Dance haha! Mammas vännina är här så ska käka lite mat med dem nu,
sen blir det väl att umgås med dem ikväll, som sagt ska bli SKÖNT!
Bilder från gårdagen kommer senare eller imorn, men tog bara några :)


Här får ni en bild på gårdagens outfit iaf :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0