Lista

Lovar du att vara ärlig? Mjaa

Du heter? Sandra
Smeknamn? För det mesta Sandra, dock kallar vissa av mina vänner mig för Sandor haha

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag har nog fyra favoriter skulle man kunna säga, Hallelujah, Take on me, Forever Young och Morning has broken. Sen brukar jag väl inte precis sörja till dem, men jag lyssnar på dem när jag vill må bättre eller bara mår dåligt
Beroende av? Jag ska vara orginell, godis! Sen tänker jag vara hemlig

Vem behöver du mest just nu? Just nu behöver jag ingen speciell, mer än någon som är riktigt bra på att lyssna

Vad tror folk om dig? Det är faktikst en fråga jag inte kan svara på, men jag kan tänka mig att många tror jag är en såndär kaxig skit

Stämmer det? Haha, nej det tycker jag inte

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon typ
Vad säger du för att imponera på någon? Inte min grej alls det där
Hur imponerar man på dig? Fina komplimanger skulle jag nog säga, eller om personen kan få än att skratta, det är stort
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja det brukar jag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ok bra! Kram. Från min lilla mamma
Var bor du? Mälarhöjden

Trivs du där? Jovars
Äger du några converse? Som nästan alla andra, Ja
Sprit, cider, vin eller öl? Vin eller öl
Brukar du bli för full? Jag har blivit bättre haha
Vad har du för mobiloperatör? Eftersom en tattarunge snott min mobil & camera så har jag nytt och det är Comviq kompis, annars har jag telenor, vilket jag kommer ha nästa vecka igen
Är du allergisk mot något? Lök och Kiwi
Har du haft sex idag? Haha, nej
Nästa mål i ditt liv? Om någon ändå kunde tala om det för mig.

Hur svarar du i mobilen? "Hallå!? eller Hej de sandra!"
Vem ringde du senast? Saldo höhö, nej men mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Det var så sent som igår kväll sist jag prata med någon i tele, hon frågade när jag skulle komma hem
Antal timmar sömn inatt? Först tre, sen tre igen sen två...
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? Måste tyvärr svara nej där, eller burkar och brukar, jag brukar försöka (A)
När mår du bra? När det är sommar måste jag svara, det gör hela dagarna och kvällarna mycket enklare och bättre, känns som att allt blir mycket enklare då.
När blev du fotad senast? I Lördags, av någon jag inte känner, fett irreterande
Hur känner du dig nu? Jag tror all min ånger och allt jobbigt jag vart med om dött ut nu, så nu känner jag mig bara ganska tom, men mest posetiv tror jag
Vanligaste färg på dina kläder? Vitt tror jag, sen har jag jävligt mycket färglada plagg, ääälskar färger
Vad tycker du om fötter? Nej, det är väl inte precis den härligaste kroppsdelen
Vad saknar du? Jag försöker sluta tänka pått, men visst saknar man någon
Hade du en bra kväll igår? Ja den var trevlig, blev bjuden på middag

Favoritdryck på morgonen? TE
Rakar du benen? Ja, det känns nästan som ett måste
När brukar du oftast gå och lägga dig? Försöker lägga mig 11, 12 någon gång på vardagar, helger olika
Är du blyg? Det beror helt på i vilken situation jag sätts i, men egentligen inte skulle jag nog säga

Sysslar du med någon idrott? Nej
Vill du hellre ha mail än brev? Brev är mer spännande måste jag erkänna
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej det gör jag inte, dock kan man tycka personen är riktigt vacker/snygg men man blir ju inte kär i personens utseende
Har du spytt offentligt? Ja...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Jag skulle nog gå naken till skolan, haha nej kanske inte, skulle nog gå in på killarnas omklädningsrum och kika lite haha, sen runka såklart
Är du nöjd med ditt liv? Jo, egentligen är jag det, men sen har man dem där perioderna då man bara vill skjuta sig själv eller någon annan i huvudet
Är du bortskämd? På sätt och vis ja, men samtidigt nej, jag extrajobbar ju så det mesta betalar jag ju själv som kläder typ, utom mat och livsviktiga saker typ haha, sen har jag aldrig behövt köpa en mobil, dator eller körkortet själv, men det är väl alla ungdomar värda?
Vad gör du i morgon? Har ju påsklov nu, så bara slappa, kanske träffa hanna för shopping och eftersom hon nyligen skaffat körkort så ska hon köra!
Vad är det värsta du vet? Korv, nej men seriöst, att allt bara gått snett detta år, ska inte gnälla mer, men det är verkligen underligt så konstigt detta år vart hittils
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag hatar denna fråga, men om jag inte handlat kläder och sådana saker för pengarna på en vecka utan pengaran gått till annat, ligger jag nog ändå uppe i 300 och jag är ingen cafémänniksa...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Typ ingen haha, eller Johnny Depp kanske
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja verkligen, älskar mina vänner jätte mycket!
Vad använder du för shampoo? Gliss för nuet
Vad är det finaste du fått?
Fan jag vet inte faktikst...
En speciell dag du minns? Ingen jag vill minnas
Hur gammal är du? 18 år

Tycker du om någon just nu? Osäker på denna fråga, jag är intresserad dock
Vad gör du om fem månader? Jag har tagit studenten, så jag antar att jag jobbar och sen vill jag resa så mycket som möjligt
Du samlar på? Man skulle kunna tro att jag samlar på kvitton hahah
Gröna eller röda äppeln? Gröna sura äpplen är mums
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Det blir för det mesta Lenore eller Sabina
Vilken tid gick du upp idag? 11.20
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Haha ja
Är det okej att gråta? Ja det tycker jag verkligen, dock inte i skolan, vilket har hänt, men det är nog det mest pinsamma!
När grät du senast? I onsdags kanske, men jag är rätt känslig också
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hmm, den frågan är också svår, men spara, shoppa och resa
Bär du glasögon eller linser? Nej, dock färgade linser ibland för kul
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej det tycker jag inte, man kan hitta skit snygga kläder inne på Zara eller H&M
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Mellan 12 och två vilket inte är bra alls
Har du piercing? Hade i nacken förut vilket jag vill göra om, annars hemligt
Vill du gifta dig? Ja!
Vill du ha barn? Ja det vill jag ha
Solar du ofta?
På sommaren försöker jag sola så mycket som möjligt, annars kan jag sola solarium nån gång, men inte allt för ofta
Är du bra på att laga mat? Jo egentligen är jag rätt bra, men man kan ju vara glad att mamma finns haha
Är du flygrädd? Nej verkligen inte (straffa mig inte nu bara för det)
Hur vig är du? När jag var yngre var jag jätte vig, nu vågar jag inte ens försöka

Är du musikalisk? Visst gillar jag musik och att sjunga, men nej musikalisk skulle jag inte kalla mig

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Daim eller Sandwich
Tror du på ett liv efter döden? Har funderat länge på det där, men kan ju inte bara försvinna, jag tror man på något sätt blir pånytt född
Tycker du om sushi? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? Choklad eller chips med dipp mumma
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du tandläkarskräck? Nej, tycker om att gå till tandläkarn, sen kan man alltid skryta med att man aldrig haft hål
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Det är olika från dag till dag

Vilken ögonfärg har du? Blå-grå-gröna.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja det har väl hänt
Biter du på naglarna? Jag försöker verkligen
Röker du? Feströker ibland
Hur ofta tränar/motionerar du? För sällan, men jag promenerar dock väldigt mycket
Senaste låt du hörde? I, Kurt Nilsen

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0