Torsdag

Hejsan igen på er, fan vilken dålig bloggare jag är haha, skrattretande! Nej men är hemma nu, eller kom hem för ett tag sen, men har pluggat samt vart och hälsat på lillsyrran på Cubus (hon praktiserar där, tack vare mig haha).. Men det jag hade tänkt göra nu va faktikst att visa vilken klänning jag ska ha på min student :) Först har jag köpt en från H&M, jätte fin, en gräddvit i paljetter, dock fanns det ingen bild på den på H&Ms sida så kan inte visa den & har ju ingen kamera längre  grr så kan inte ta kort på den heller, bajs.. Men jag har ett andrahands val också som jag ska köpa från Cubus, för jag ska nämligen ha en på själva studenten och på studentmottagninge, sen en annan på flaket, eftersom den med pajetter annars kommer bli förstörd :P Men kom dock på att den från Cubus också är riktigt fin, så vet inte om jag vågar ha den på flaket heller haha.. Så här är en bild på den i alla fall :)

Tjuvsig va :) endast 300 kr

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0