Måndag

Hejsan, Måndag idag som ni säker vet, fan vilket fin väder vi har! Kom för en stund sen hem från en långpromenad med Camilla & Hanna, samt Camillas lillsyrra, som vi hämtade på dagis, blev en del gungande och lekande på vägen hem haha :) Påvägen hem köpte jag också lite mjölk och annat livsviktigt då min nya chef på ICA (ja juste det har ni missat jag fick jobb på ICA :D) frågade om jag kunde jobba imorn, och självklart tacka jag Ja eftersom jag verkligen vill visa intresse och behöver pengar :P Men just nu så håller jag på att göra mig lite mat, pannkakor ska jag unnan mig själv eftersom mamma inte är hemma.. Sen får jag se vad jag gör efter middagen, Men nu måste jag vända på steken haha bye

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0