Måndag igen

Glad för idag så fick vi hem vårt lilla brev från H&M eftersom vi har beställt kläder därifrån, nästa vända kommer i slutet av Maj för det fanns inte i lagret just nu.. Men ska hämta paketet efter 16.00 :) För nu sitter jag och pluggar lite och har nyss fikat med mamma som ska iväg och jobba nu.. Ska plugga MT och Psykologi, helt ok ämnen så det ska nog gå bra, är halvklar med båda.. Var föresten på skiva igår, Fias killkompis Nonnes, "Sagotema" haha, så Fia var tinbgeling, Emilia var prinsessa :) och jag var Kajsa Anka ;) haha, bilder kommer när folket lägger ut dem (jag har ju som sagt ingen kamera längre :( eftersom ett as snott min) Men men ska plugga klart nuuu, pusssi


Kaffe, suranappar, chokladmuffin & Cola funkar bra dagen efter haha ;)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0