Man ska inte behöva bli sur & upprörd

Förlåt men jag blir så himla trött! Jag försöker och jag fixar saker men folk är så jävla tråkiga.. Jag nämner inga namn, för det här handlar om fler än en person.. Såfort man ska göra något med vännerna, tex vara hemma hos mig, så är  typ alla min vänner, sånna som bara MÅSTE ut efter mart vart där och ätit och druckit.. Man måste på en fest, man måste på krogen eller man måste bjuda hem killar? Alkohol verkar handla för många om att supa sig full sen hitta en kille och ligga med honom, det är liksom en bra kväll för många.. Skit i om det är någon speciell dag som valborg.. Varför kan vi inte bara spela, vi kan spela vuxna och klara av en hemma kväll hos någon, och då menar jag inte ens en hemma kväll där man äter godis och kollar film ich går och lägger sig vid 10..Utan jag menar en kul kväll att umgås med sina vänner speciellt när det är just valborg och fint väder, sitta ute på verandan och äta grillat, dricka en massa vin tillsammans, snacka, sjunga singstar, dansa, spela spel osv, det är ju hur kul som helst.. NEJ vi mååååste ut, vi måste på fest vi måste på krogen för vi måste, ja vadå? måste ha snopp? Ja men typ, det är ju anledningen verkar det som.. Det jag menar som jag skrev är när man äntligen fixar nåt duger det inte.. Så jag ska fan aldrig fixa nåt mer, sista jävla gången, otacksamma jävlar! Och snälla älsklingar, er som det inte gäller ska absolut inte ta åt er, ni andra älskar jag ändå, men skärp er, skaffa lite vuxenpoäng :) (-vadå vuxen poäng, sandra, sluta larva dej, vad menar du, va töntig du är nu) hahahaha


Min sysslings barn är fan mer vuxen haha

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0