Kväller

Påsklovet är slut och skolan är tillbaka imorgon igen, med tidiga morrnar och plugg, men det är bara att stå ut den lilla biten vi har kvar, inte ens två månader alltså :D Imorn vankas också vår studentskiva på kvällen, ska bli riktigt kul faktikst! Vi har tema "vad ville du bli när du va liten?" haha, så nu har jag äntligen tänkt ut något, hoppas det blir bra även fast det känns lite läskigt haha! Och hoppas alla andra är utklädda, annars är det ju bara trist, men det tror jag nog!! Går i skolan mellan 11.15-15.15 imorn, så en skön dag helt enkelt.. Hinner hem och allt utan att behöva stressa, Eftersläppet börjar först 22.00, men för oss i klassen är det ju middag och så innan redan vid 19.00, men det blir perfekt! Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer, mer än att jag lever, ha en fortsatt bra kväll för nu ska jag sussa :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0