Bam bam

Hejsan, idag är det måndag igen och veckorn bara rinner iväg och snart tar lilla jag, jaaaa JAG studenten dadadaaaaa! Har vart en bra men lång dag idag, gick från 9 till 17, men det funkade, fint väder också :) Imorn går jag bara i skolan från 11.15-15.15 sköööönt! Annars då, har pluggat lite nu hemma, käkat, dagit det lugnt :) Ska snart slå mig ner i soffan och kolla om det är något bra på tv ikvääääll.. Annars ska jag nog ta en promenad eller nåt :P Men men, Helgen då.. har vart skit bra faktikst.. Eller början på helgen var inge vidare. men det är inget jag tar upp, men annars, var jag på skiva på fredakvällen tema kom som en sång, jag var kung i baren med hanna :) elli var candyshop haha, miriam var rosa helikopter osv :D Sen på lördagen så var jag på dop på dagen med familjen och sedan på kvällen hade jag tänkt va hemma men följde istället med syrran till "grannen" (bor bara når kvarter bort, även hennes bestfriend :P) och där blev det en jäkla massa vin, tror vi drack 5, 6 vin på 4 pers hahah, sen räkte vi vattenpipa med, det av gött :) Och en massa musik & tjejsnack i hennes uterum då :) kom dit runt 8 och kom hem runt 3 igen haha, slocknade direkt och vaknade vid halv 11 på söndan och då följde jag med min andra syrra (lill) och hennes vän för shopping, så köpte en till studentklänning (får panik snart), smycken till studenten, torrschampoo, klackisar och lite sånt :).. Sen på söndag blev det bara massa chill när jag kom hem (var hos min pappa hela helgen), sen åkte vi till mamma vid 8 tiden och då gjorde vi inte så mycket mer, hahaha det var väl min helg :) Men men nu har jag skrivkramp :P Hej så länge!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0