Tja

Gud vad jag inte skriver här ofta längre.. men har ju vart på kreta en vecka, vilket var skit kul och sen har jag bara inte orken eller lusten att dela med mig av mitt fullspäckade liv ;) Men gårdagen var iaf riktigt lyckad, jag åkte till sabina först så jag var där till åtta tiden, vi drack, fixa oss och snacka, sen vid 10 tiden så drog vi till Huset och var där strax innan elva. Där framma kände man nästan alla, eller man visste iaf vilka alla var och det var riktigt trevligt.. Orkar inte ta upp allt som hände, men kul var det och gamla kompisar träffa man :) Nej nu ska jag fixa iordning mig, vaknade ganska nyligen och sen försöka få tag på sabina eftersom jag har alla mina grejer hos henne.. Sedan blir det jag som laggar middagen ikväll, Fläskfilé i ugn med pressad potatis :D mumma!

Bilder från kreta finns uppe på face, så är man vän med mig kan man se dem där ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0