Tisdag

God morgon :) Somnade runt 2 igår, men vaknade halv 11 nu så känner mig ändå rätt utvilad. Hade egentligen tänkt gå upp lite tidigare än såhär.. För ska försöka plugga lite.. men vad jag ska plugga på vet jag inte. för det verkar inte som att min klass fått några läxor, inte dem jag pratat med i alla fall.. Så det jag ska plugga på blir försäljning & service, för det hade klassen prov i förra veckan när inte jag var där. Så ska försöka få det provet gjort så fort jag kommer tillbaka, vilket antagligen blir imorn eftersom jag mår ganska bra nu, inte lika bra som igår kväll/natt, men helt okej.. Fortfarande besvär med halsen och öronen. vilket leder till svårt att prata och äta.. men men..
Ska i alla fall göra lite frukost nu. Det blir antagligen yogurt och fil, samt mjölk. Men sen ska jag nog koka ett ägg också för det borde funka. Jag åt ju rktig mat i fredas kväll, då hade jag liksom inte alls ont.. Så det kommer verkligen och går.. Men ha det så länge så återkommer jag.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0