Söndag

Jag fattar inte men smärtan är sjuk, verkar alrig vilja försvinna.. Ibland blir det bättre för en stund, men sen kommer det tillbaka :S Just för sekunden är det ganska bra, bara lite ont i öronen.. Men jag lovar att det inte är över..

Men men, jag ska i alla fall göra mig iordning nu för sen ska jag iväg med mor min och kolla på en ny dator. Den här datorn är seg och jag klarar bara inte av den. Så en ny kommer sitta fint. Vi behöver liksom två eftersom vi är 4 personer.. Tror det kommer bli en bärbar så man kan ha den vart man vill, lättast så, så har vi hos pappa. Men min bärbara data där funkar inte hos mamma av någon konstig anledning vilket är synd.. Men men, nu ska jag försöka äta mitt ägg, börjar klara sånt nu :) Sen mot duschen!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0