plugg

Suttit och pluggat en liten stund igen. Börjar förstå det mesta, har gjort massa uppgifter från boken, vilket är till stor hjälp så nu ska jag bara läsa det andra kapitlet med sen får jag vara klar för idag.. Ska plugga imorn också efter skolan och stan.. Sen ska jag försöka skriva provet på  torsdag eller fredag om jag får och kan för min lärare.. Annars får jag väl göra det nästa vecka.. Nästa vecka har vi också prov i psykologi, inte mitt starka ämne det heller men tänkte kolla lite på det redan på torsdag så jag verkligen är säker.
Åt föresten pannkisar till middag, länge sen & super gott, gick hur galant som helst att äta, men nu är jag proppis :)
Nej nu ska jag som sagt läsa det andra kapitlet sen kan jag roa mig med lite TV-tittande :P

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0