Plugg och vila

Nu har jag suttit och pluggat historia i lite mer än en timma, kommit en bra bit, tycker det är intressant, men svårt.. Skriver om Revolten i Ungern, säger er inget, nä förstår det.. Man ska analysera mycket.. Handlar mycket om källor och sånt.. Men har gjort mer än halva, ska bara skriva en sammanfattning om texten.. Men det väntar jag med till senare, eller till imorn, den ska ändå inte vara inne fören 12 imorn kväll, och jag blir ju hemma då också.. Blir helt slut av att sitta vid datorn, kramp i fingrarna och trött.. Ska sätta mig framför tv:n istället och kolla Lost, lånade hela boxen av syrran :) Men innan dess ska jag göra mig lite lunch, och ni kan ju gissa vad det består av? Åh jag är hungrig :( :(  Lär väl ta minst en timma att äta, det gjorde det imorse med frukosten i alla fall..
Men men ha det så länge..

Jag kan nämna att man är verken snygg eller fräsch när man tatt bort halsmandlarna samt en körtel bakom näsan, Varför har jag inte ont i näsan föreesten, näsan som är så känslig? Nä den mår bättre än innan operationen till och med, konstigt, men bra!


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0