Måndag

Nu sitter jag på den andra nya datorn. Den lite större, eller lite och lite haha :D Ville prova den med, men nä jag gillar den lilla även fast jag fortfarande är lite osäker på hur den fungerar och så. Den har lite andra funktioner nämligen.. Men den passar mig ändå :) Stannar föresten hemma idag med. Vi skulle tydligen ha någon föreläsning på Älvsjömässan om UF, vilket hade vart intressant och kanske bra. Men jag hade så grymt ont i natt och imorse så jag kunde verkligen inte gå.. Det var typ vid 9 imorse, så nu mår jag mycket bättre, inte bra men bättre.. Har försökt äta också och det har gått sådäär... Men men ska sluta klaga..

Men innan jag byter tillbaka till den andra datan vill jag bara visa ett måste för mig i vinter, nämligen denna;

Den här skönheten. Antingen den svarta eller lilaaktiga.. 600 spänn på H&M, inte illa :)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0