klurigt

Okej nu sitter jag med plugget.. Boken, anteckningar, penna, kalender, hela kalaset. Men jag fattar inget! Jag vet inte om jag inte hängt med på lektionerna, bla för att våran lärare är en läckerbit, eller om jag bara är helt dum i huvudet. men jag minns inte att vi gjort något av det jag har skrivit ner.. Jag vet att jag har missat två lektioner nu när jag vart sjukskriven, men provet hade vi ju innan.. och inna dess har jag kanske missat tre lektioner.. dem har säkert gått igenom det just dem lektionera.. men känns inte så bra att jag vart på fyra lektioner av 9 :/ hehe! Jag måste verkligen skärpa mig. Nu kan jag ju inte hjälpa att jag missat och kreta ångrar jag inte en sekund.. och det är bara då jag har missat, så det kanske inte är så farligt om man tänker så.. Nä jag får läsa igenom kapitlet och kolla igenom frågorna som finns, det brukar hjälpa :) sen får jag väl ringa en kompis och kolla med dem, vad som var med på provet och så.. Jag undrar föresten om vi har det här ämnet endast till jul eller om vi har det ett helt år?


plugggggg ^^

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0