Hallu

Ny dator :) Kan man kanske börja med i alla fall, skulle följa med mamma och välja, så blev det två. En till alla, tydligen jätte bra och skit snygg, sen en till mig, eller dem andra får väl också leka med den, men så att jag kan ha med den på tåget eller i skolan. Den är liten och jätte söt ;D Kan lägga ut bilder på båda sen!

Men men, sitter i soffan och kollar på hål i väggen :D Och försöker installera msn, haha, går inte så bra så får be bror min att lösa det, han är ändå här och har fixan nätet på dem nya.. Skönt med en data som fungerar bra!!! Däremot är den väldigt liten vilket kan vara både posetivt och negativt.. Men än så länge är jag skitnöjd!

Mår lite bättre nu också, hoppas inte smärtan tar över igen.


Lillsys och jag med webbcameran som följde med inbygg i datan

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0