godnatt

Fy skäms på mej somaldrig kan lägga mig i tid nån gång.. grrr. Jag vet inte vad jag gör. men jag bloggar, kollar runt på andras bloggar, kollar tv, ja allt samtidigt.. Och ändå är det inte särskillt kul.. visst på dagen är det kul men inte mitt i natte kommer ju bara va trött imorn nu.. ska upp vid sju, sjunga för lillsyrran som fyller 14 och skolan börjar 9.00 nä jag förstår inte.. har iofs bara en föreläsning imorn samt historia. Så det ska väl gå bra :P Sen stan efter skolan med sabina :) Sen har jag iofs pluggat lite nu också, gjort klart alla frågor.. så nu slipper jag boken och kan kolla i bara anteckningarna imorn.. men men.. SOVA va det! Godnatt på er!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0