Favorit lista

KLÄDER
Skor: Det får bli mina låga svarta klackar från Wedins, fina & även väldigt bekväma
Sneakers: Mina Vagabond, snygga & bekväma
Jeans: Lagom slitna stuprör med dragkedja ner till, från Gina
T-shirt: Helt vanliga bekväma med något snyggt tryck. Just nu En ljusgul från H&M med trädtryck
Underkläder: Hotpants eller hipster, snyggast & bekvämast

ACCESSOARER
Väska: Silvrig Guess, älskar. Både kort & långt handtag.
Plånbok: En röd stor potmone från NEYE, köpenhamn
Solglasögon: Favoriterna är mina röda från Gina
Klocka: Jag använder inte klocka, men jag funderar på en riktigt stor & manlig.

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: NEA, Aloe Vera
Parfym: Ralph Lauren
Medicin: Just nu Alvedon samt två till för min smarta alá´halsmandlarna.
Vitamin: Förr drack jag alltid C-vitamin, brustablett, men nu är det frukt som gäller, minst två om dagen
Huvudvärkstablett: Brukar inte ta, men om jag tar får det bli alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa såklart, alla smaker!
Vin: Vitt vin, alla slags där med
Bröd: Äter inte så mycket bröd, oftare blir det knäckebröd, men om så blir det hälst limpa, mumma!
Glass: Jag är rätt tråkig, vanilj. Men sen gillar jag alla Magnum glassar också!

HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: Svart lakan, vit/silver/svart örngott och täcke. myys.
Espressomaskin: Ja det har vi hemma, vad den heter vet jag inte.
Kylskåp: Från Electrolux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0