blarr

Ja nu sitter jag här med min frulle. Blev faktikst ett ägg, det går jätte bra att käka det, bara så ni vet ;) sen hittade jag flingor med torkade jordgubbar, som jag och mamma hade köpt, det hade jag helt glömt och jag som ÄLSKAR såna! Så det fick fylla ut min fil :) Sen ett glas mjölk såklart! Ska bara äta klart sen ska jag försöka kolla igenom lite anteckningar till provet dem andra redan gjort.. tyvärr vet jag egentligen inte riktigt vad jag ska öva på, kanske ringer nån av tjejerna och kollar vad som var med ;P

Juste det glömde jag säga, jag och sabina kommer få vårat studiebidrag denna månad ändå. vi skulle nämligen inte fått det för när vi åkte till kreta fick vi ogiltigfrånvaro och vi var borta mer än man får. Men ändå har båda vi fått hem ett brev om att vi kommer få det och nu när jag gick upp hade jag fått pengarna också :D haha! Efterosm jag inte hunnit få något när jag vart 18 så måste jag fixa så det kommer på mitt konto så jag slipper åka och hämta det vid banken jämt, så det fixar jag imorn tror jag när jag ändå ska in till stan för att hitta en klänning med sabina.. vill ha en ny som man kan ha som party klänning ;) på krgen och så.. Juste sen fick jag 200 kr av mitt gamla jobb också, jag hade tydligen jobbat 2 timmar i augusti haha :D Mycket pengar för en fattig tjej som mig. Nu gäller det att spendera dem bra och spara!

Men här kommer iaf lite bilder på dem nya datorerna & min frulle ;)


Dem två första bilderna är på minidatorn + ett fodral till den, lite större än vad datorn själv är, sen är det den andra nya datorn, den större och sedan mina goa flingor ;) haha

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0