Veckorna gå undan

Hallu! Redan torsdag, gud vad fort veckorna går! Stannade hemma från skolan idag, mådde lite sisådär i morse + att vi bara hade en lektion typ.. Men har suttit och pluggat lite hemma i alla fall, så har inte precis segat hela dagen.. Gick upp halv nio och sen har jag pluggat från 10 till nu, läst psykologi, man ska ha läst några sidor till på fredag, inget förhör, bara så man är med på lektionen sen.. och nu sitter jag med min loggbok del 2 till UF. Försöker få in ledarskaps punkternar också, som man ska göra.. Svårt, men jag försöker.. Ska snart sluta, ska åka och köpa lite mat sen till skärholmen för att kolla min praktik :) Sen när jag kommer hem från det ska jag bara chilla :D skönt!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

Ja visst gör dem :O

2008-10-10 @ 16:41:52
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0