morsning

Hallu! Blev att jag stannade hemma idag.. Jag är ju ändå sjukskriven till imorn men kände att jag ville gå igår.. Men i alla fall när jag vaknade vid sju tiden hade jag värsta huvudvärken och det sprängde i öronen.. Trodde jag skulle dö. Så jag gick tillslut upp tog två alvedon och la mig igen.. Vaknade igen vid 11 och nu mår jag mycket bättre... Inte bra, men bättre.. "bara" lite ont i öronen, men men.. blir bättre för varje timme typ.. Har i alla fall ätit en bra frukost, ägg, te, fil och flingor med torkade jordgubbar :D mumma!

Här kommer iaf lite bilder på köpen från igår ;



Linn & kläderna hon fick av mig, skärp och t-shirt/klänning, Min klänning fram och bakifrån, Linns paket ;) Och min söt skor :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0