Så kan det gå

Godkväll! Mår något bättre nu, bara lite huvudvärk och trött.. Har ingen ångest för igår för det var en galen och skit kul kväll verkligen :) Men med lite för mycket dricka tyvärr haha, men det är smällar man får ta :P Anledningen till att det blev så sen och till varför vi alla drack en hel del var för att jag först träffade Sabina hemma hos henne, förade lite med en grogg och mötte sedan upp två killkompisar, först satt vi på ett ställe vid kungsgatan, drack bara en cider och dem andra lika så, det var inte så mycket drag där så vi drog efter någon timme eller två vidare då willes mamma var på 40års fest, gratis dricka så varför inte tänkte vi ;) när vi kom dit strax efter ett nån gång  (blev lite snet eftersom vi inte hittade och råkade gå in på fel fest hahah, han tänkte hämta en vakt så vi flydde fort), men som sagt när vi tillslut hitta så var alla som galna, folk dansade och drack i mängde haha, det var så kul att se, kanske läggs upp video senare ;P Det var kanske 15 kvar på festen eftersom många åkt hem, men dem som var kvar var taggade till 1000 haha, så ja när vi slått oss ner vid ett bord så kommer alla fram med vin, gin, vodka, öl och grejer så vi börjar shota direkt och ja med den vägen gick det haha.. Men KUL var det!
Men dagen efter är som sagt inte alls lika kul, men det får man som sagt ta! Så dagen har endast ägnats i min säng och i soffan.. Men nu ska jag faktikst gå och sova och verkligen sova direkt, är jätte trött och börjar 08.05 imorn men endast till halv 1 skönt, efter skolan åker jag hem sen ska jag vid fyra träffa Elli då vi ska åka till Centan, vårt gamla jobb, jag ska skriva på mina uppsägningspapper som jag inte hunnit med än :P Sen be efter referenser eftersom jag ska på intervju hos Manpower på onsdag kl 15, ser fram emåt det, vill fan ha jobb nu! Nr som sagt, nu ska jag sova, Godnatt!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

hihi bästa kvällen :)

2008-10-19 @ 22:45:28
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0