Trött på en onsdag

Hejsan! Hemma hos pappa nu.. har packat upp och umgåts med småttingarna.. Sitter inne på youtube nu och lyssnar på lite klipp och töntar runt.. Slutade kl 12.25 idag men jag var så förbannat trött så jag somnade direkt när jag kom hem, i lillsyrrans säng.. Tydligen somnade jag i en timma haha.. Imorse var jag och Sara rätt pigga, men i slutet av skoldagen höll båda på att däcka, vi somnade inte fören ett igår, men vi hann i alla fall göra filmuppgiften :) Det blev Saw II.. Läskig och bara riktigt äcklig :P Sen gjorde vi en til grej, men det är en hemlis, man kommer helt enkelt märka det själv när man träffa mig ;O Nej nu ska jag skriva lite på min loggbok, del 2.. Blir ju inte så mycket för mig eftersom jag vart borta två veckor när jag var sjuk, men två veckor blir det väl att skriva om sammanlagt denna del.. Men idag ska jag bara skriva om i måndags och idag.. Aja ointressant.. Nu ska jag i alla fall börja..

Bjuden på denna underbara låt (A)
 
Vi sjunger den på kören, jo juste jag FICK BYTA, jippi!


//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

Youtube tönt!!!

;)

2008-10-10 @ 16:42:50
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0